Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní úprava srovnávací reklamy v ČR a SRN
Vítková, Klára ; Horáček, Vít (vedoucí práce) ; Patěk, Daniel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou právní úpravy srovnávací reklamy v ČR a SRN. Cílem této práce je metodou analýzy a komparace objasnit shody a rozdíly mezi právní úpravou srovnávací reklamy v ČR a SRN, přičemž zvláštní pozornost je v práci věnována evropské regulaci institutu. První kapitola představuje základní teoretický aparát a zasazuje zkoumaný institut do celkového rámce právního řádu. Její součástí je vymezení pojmu reklamy a srovnávací reklamy. Důraz je kladen na vysvětlení přístupů právních řádů ke srovnávací reklamě jako východisku pro analýzu v navazujících částech práce. V rámci první kapitoly jsou představeny i druhy srovnávací reklamy tak, jak je rozeznává teorie. Druhá kapitola je, vzhledem k nezastupitelné roli evropské právní regulace, věnována genezi právní úpravy srovnávací reklamy v právu Evropské unie. Tento úsek práce obsahuje analýzu jednotlivých směrnic a jejich efektů v chronologickém pořadí. Třetí kapitola je pak se znalostí evropského práva věnována vývoji právní úpravy srovnávací reklamy v národních právních řádech v ČR a SRN. Historický exkurz je rozdělen na období před implementací směrnic a na období po ní, přičemž je kriticky zkoumán jejich vliv a role. Čtvrtá kapitola se pak zaměřuje na judikaturu Soudního dvora Evropské unie ke srovnávací reklamě,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.