Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Místo filantropie v komunitní sociální práci se zaměřením na efektivitu výkonu
Sittová, Kateřina ; Vojtíšek, Petr (vedoucí práce) ; Šťastná, Jaroslava (oponent)
Místo filantropie v komunitní sociální práci se zaměřením na efektivitu výkonu Abstrakt (česky) Cílem této diplomové práce je představení tématu filantropie v komunitní sociální práci. Pozornost je však věnována především pojmu efektivita výkonu sociální práce. Snahou této práce bylo vymezit i pojmy jako je komunitní sociální práce, filantropie, kvalita sociálních služeb a měření společenského dopadu. Hlavním záměrem empirické části práce je explorace otázky, zda je nějaká souvislost mezi efektivitou organizace a její úspěšností. V komerčním sektoru je úspěšnost vnímána jako dlouhodobá stabilita organizace a dlouhodobá prosperita na trhu. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda tento vztah platí i pro neziskový sektor potažmo sociální služby. Zvolenou strategií byl kvalitativní výzkum, sběr dat probíhal pomocí polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Hlavním přínosem této práce je zjištění, že výkonností potenciál organizace tvoří především její personální zajištění. Přesněji, čím více kvalitních zaměstnanců organizace zaměstnává, tím větší výkonnosti by měla dosahovat.
Místo filantropie v komunitní sociální práci se zaměřením na efektivitu výkonu
Sittová, Kateřina ; Vojtíšek, Petr (vedoucí práce) ; Šťastná, Jaroslava (oponent)
Místo filantropie v komunitní sociální práci se zaměřením na efektivitu výkonu Abstrakt (česky) Cílem této diplomové práce je představení tématu filantropie v komunitní sociální práci. Pozornost je však věnována především pojmu efektivita výkonu sociální práce. Snahou této práce bylo vymezit i pojmy jako je komunitní sociální práce, filantropie, kvalita sociálních služeb a měření společenského dopadu. Hlavním záměrem empirické části práce je explorace otázky, zda je nějaká souvislost mezi efektivitou organizace a její úspěšností. V komerčním sektoru je úspěšnost vnímána jako dlouhodobá stabilita organizace a dlouhodobá prosperita na trhu. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda tento vztah platí i pro neziskový sektor potažmo sociální služby. Zvolenou strategií byl kvalitativní výzkum, sběr dat probíhal pomocí polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Hlavním přínosem této práce je zjištění, že výkonností potenciál organizace tvoří především její personální zajištění. Přesněji, čím více kvalitních zaměstnanců organizace zaměstnává, tím větší výkonnosti by měla dosahovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.