Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Propagace kreativní kultury: pořádání klubových koncertů
Šimon, Michael ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Propagace kreativní kultury: pořádání klubových koncertů" se zabývá marketingem a nástroji marketingové komunikace. Cílem bakalářské práce je představit jednotlivé marketingové nástroje a jejich použití k úspěšné propagaci kreativní kultury a potvrdit či vyvrátit vyřčené pracovní hypotézy, týkající se marketingových nástrojů. Úvodní teoretická část se věnuje vymezení souvisejících pojmů a popisu jednotlivých k tématu náležejících marketingových nástrojů. Navazující část praktická čerpá z poznatků vlastní praxe autora a definic z předchozích kapitol a uplatňuje je při popisu marketingové kampaně konkrétního uskutečněného klubového koncertu. Na příkladu tohoto koncertu je prakticky dovozeno, které z marketingových nástrojů byly použity a z jakých důvodů. Práce dokazuje, že public relations jsou nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace, a dále dokazuje, že kreativní kulturu lze efektivně propagovat bez použití černého výlepu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.