Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a konstrukce MIDI převodníku pro snímače strun
Korytář, Matěj ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a konstrukce MIDI převodníku pro hudební nástroj cimbál. Je zde stručně popsán akustický hudební nástroj z hlediska vzniku tónu a konstrukce. Dále jsou rozvedeny možnosti snímání strun, popřípadě jiné způsoby snímání hry. V následující kapitole je popsán MIDI protokol z hlediska historie, rozhraní a typů vysílaných zpráv. Jsou zde také uvedeny požadavky na čip, použitý pro převodník a způsob jeho připojení. Dále je popsán princip převodu signálu ze snímačů a následné zakódování do protokolu MIDI včetně použitého programu s detailním popisem. Na závěr je prodiskutováno několik budoucích rozšíření.
Softwarový sampler se zvuky cimbálu
Bičan, Jan ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavní cíl této práce je vytvoření VST zásuvného modulu (pluginu), který bude sloužit jako výstupní část elektronického cimbálu. Práce nejprve vysvětluje základní pojmy sampler, cimbál, VST, MIDI, mikrofony a mikrofonní techniky snímání. Poté popisuje jednotlivé části tvorby softwarového sampleru se zvuky cimbálu. To zahrnuje nahrání jednotlivých tónů (vzorků) cimbálu, jejich třídění, editaci a implementaci do technologie VST. Popisuje problematiku konkrétního nástroje a odlišnosti od jiných, příbuzných zásuvných modulů a navrhuje řešení. Na konci práce je zhodnocen její průběh, testování s hardwarovými částmi elektronického cimbálu a její nedokonalosti s návrhy na budoucí zlepšení.
Návrh a konstrukce snímací části cimbalonu
Nop, Patrik ; Vrba, Kamil (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Semestrální práce je zaměřena na návrh několika možných způsobů provedení snímání strun, případně tzv. virtuálních strun elektronického cimbalonu. Práce vychází z problematiky konstrukčních vlastností klasického cimbálu a jeho způsobu tvorby tónů. U jednotlivých navržených metod jsem využil poznatky o snímání elektrických kytar, o funkci laserové harfy, o možnostech midi kontrolerů a o vlastnostech elektretových mikrofonů. Většinu metod jsem již zkonstruoval a prověřil v praxi. Některé stále ještě zhotovuji a jejich ověření zařadím do navazující bakalářské práce.
Softwarový sampler se zvuky cimbálu
Bičan, Jan ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavní cíl této práce je vytvoření VST zásuvného modulu (pluginu), který bude sloužit jako výstupní část elektronického cimbálu. Práce nejprve vysvětluje základní pojmy sampler, cimbál, VST, MIDI, mikrofony a mikrofonní techniky snímání. Poté popisuje jednotlivé části tvorby softwarového sampleru se zvuky cimbálu. To zahrnuje nahrání jednotlivých tónů (vzorků) cimbálu, jejich třídění, editaci a implementaci do technologie VST. Popisuje problematiku konkrétního nástroje a odlišnosti od jiných, příbuzných zásuvných modulů a navrhuje řešení. Na konci práce je zhodnocen její průběh, testování s hardwarovými částmi elektronického cimbálu a její nedokonalosti s návrhy na budoucí zlepšení.
Návrh a konstrukce snímací části cimbalonu
Nop, Patrik ; Vrba, Kamil (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Semestrální práce je zaměřena na návrh několika možných způsobů provedení snímání strun, případně tzv. virtuálních strun elektronického cimbalonu. Práce vychází z problematiky konstrukčních vlastností klasického cimbálu a jeho způsobu tvorby tónů. U jednotlivých navržených metod jsem využil poznatky o snímání elektrických kytar, o funkci laserové harfy, o možnostech midi kontrolerů a o vlastnostech elektretových mikrofonů. Většinu metod jsem již zkonstruoval a prověřil v praxi. Některé stále ještě zhotovuji a jejich ověření zařadím do navazující bakalářské práce.
Návrh a konstrukce MIDI převodníku pro snímače strun
Korytář, Matěj ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a konstrukce MIDI převodníku pro hudební nástroj cimbál. Je zde stručně popsán akustický hudební nástroj z hlediska vzniku tónu a konstrukce. Dále jsou rozvedeny možnosti snímání strun, popřípadě jiné způsoby snímání hry. V následující kapitole je popsán MIDI protokol z hlediska historie, rozhraní a typů vysílaných zpráv. Jsou zde také uvedeny požadavky na čip, použitý pro převodník a způsob jeho připojení. Dále je popsán princip převodu signálu ze snímačů a následné zakódování do protokolu MIDI včetně použitého programu s detailním popisem. Na závěr je prodiskutováno několik budoucích rozšíření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.