Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit pivovaru
Mičková, Lucie ; Teplý, Petr (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci pivovaru Holba, a.s. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzu. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Na základě zjištěných skutečností, obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu a posunout ji o krok dál v dnešním mobilním světě.
Rozvoj obchodních aktivit pivovaru
Mičková, Lucie ; Teplý, Petr (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci pivovaru Holba, a.s. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzu. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Na základě zjištěných skutečností, obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu a posunout ji o krok dál v dnešním mobilním světě.
Specifika prodeje pojistných produktů
Hlavínová, Kristýna ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na specifika prodeje pojistných produktů. Teoretická část práce se věnuje rozboru specifik pojišťovací služby a jejich odrazu v marketingu pojišťovny a v metodách prodeje pojistných produktů. V praktické části je provedena analýza dvou produktů dle nastavených parametrů, a to investičního životního pojištění a spořícího účtu (jako další možnosti finančního zdroje pro klienta). Oba vybrané produkty jsou aplikované v modelové situaci na jednoho klienta. Cílem analýzy je ukázat na srovnání obou produktů specifika prodeje pojistných produktů. Charakteristika obou produktů a z ní vyplývající specifika jsou uvedena ve shrnutí. V závěru práce jsou uvedeny výhody a nevýhody distribučních kanálů využíváných v pojišťovnictví. Z hlediska specifik pojišťovací služby a její složitosti je zdůrazněn význam osobního kontaktu s klientem, který je realizovaný buď prostřednictvím pojišťovacího zprostředkovatele či pobočky dané pojišťovny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.