Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení CNC stroje versus konvenční stroj ve firmě
Kopecký, Štěpán ; Prokop, Jaroslav (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou CNC stroje ve firmě a porovnáním CNC oproti konvenčnímu stroji. Analýza CNC se zaměřuje na ekonomické přínosy a přínosy pro firmu z hlediska zlepšení produktivity a přesnosti. Po prostudování odborné literatury a seznámením se s CNC frézou a jejím řídicím systémem a konvenčními stroji firmy Alubra s.r.o. je porovnán výrobek.
Financování rozvoje vzdělávacích aktivit na SPŠ Bruntál z prostředků EU
Šulkovský, Lukáš ; Fišer, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku dotací z Evropské Unie. Pojednává o možném využití dotace z Evropských Strukturálních Fondů na podporu zvýšení odborného vzdělání v Moravskoslezském kraji. Využití těchto prostředků má dále vést ke snížení vysokého procenta nezaměstnanosti a zvýšení gramotnosti občanů.
Vyhodnocení CNC stroje versus konvenční stroj ve firmě
Kopecký, Štěpán ; Prokop, Jaroslav (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou CNC stroje ve firmě a porovnáním CNC oproti konvenčnímu stroji. Analýza CNC se zaměřuje na ekonomické přínosy a přínosy pro firmu z hlediska zlepšení produktivity a přesnosti. Po prostudování odborné literatury a seznámením se s CNC frézou a jejím řídicím systémem a konvenčními stroji firmy Alubra s.r.o. je porovnán výrobek.
Financování rozvoje vzdělávacích aktivit na SPŠ Bruntál z prostředků EU
Šulkovský, Lukáš ; Fišer, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku dotací z Evropské Unie. Pojednává o možném využití dotace z Evropských Strukturálních Fondů na podporu zvýšení odborného vzdělání v Moravskoslezském kraji. Využití těchto prostředků má dále vést ke snížení vysokého procenta nezaměstnanosti a zvýšení gramotnosti občanů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.