Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
CRM in Airlines Industry
Kodrazi, Linda ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Za tému této diplomové práce jsem si vybrala řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management, dále CRM) v leteckém průmyslu, resp. dopravě, tj. aplikaci vztahu se zákazníky jako souboru nástrojů podporujících marketing, prodej a zákaznícky servis. Cílem práce je postupných popisem současných trendů a zmien v leteckém průmyslu sledovat momenty pravdy a procesy, které probíhají na spotřebitelské úrovni Business to Customer (B2C) a na úrovni průmyslové Business to Business (B2B), příčemž B2C setrok je reprezentován vztahem leteckých dopravců a cestujícich a B2B sektor sleduje vztah leteckých dopravců a letisk. Práce je rozdelená na dvě hlavné části, teoretickú a praktickú. Teoretická část je tvořena opisem samotného CRM a leteckého průmyslu. Vychází z poznání, že řízení vzřahů se zákazníky je stratégií dlouhodobého a efektivního partnerského vztahu založeného na poznání specifických přání a potřeb zákazníků, která je podporovaná technologiemi IT a správně nastavenými podnikovými procesy. Praktická část byla psána s cílem aplikácie CRM přístupů na správné zákazníky (pomoci vhodné segmentace trh), na správném míste (pomocí poznání pozitivních momentů pravdy) a pomoci správních procesů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.