Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti outsourcingu marketingových aktivit společnosti Bristolgroup Karlovy Vary
TLUČHOŘOVÁ, Miroslava
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu možností outsourcingu marketingu ve společnosti Bristolgroup Karlovy Vary, která svým hostům poskytuje lázeňské služby a hotelové ubytování v osmi lázeňských hotelech v Karlových Varech. První část práce je věnována teoretickým podkladům nutným pro zpracování praktické části, v níž je pomocí informací poskytnutých od vedení společnosti a vlastních zkušeností vyplývajících z osobního působení ve společnosti v letech 2010 a 2011 zpracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejího marketingového oddělení. Dále je pomocí internetových zdrojů vypracován přehled poskytovatelů outsourcingu marketingu v ČR, jejich srovnávání a následný výběr potenciálního dodavatele těchto služeb do společnosti Bristolgroup. Ze získaných poznatků bylo zjištěno, že marketingové oddělení není v současné době dostatečně efektivní, a proto bude pro společnost výhodnější najmout si marketingové specialisty. Nejvýznamnější výhodou jsou přijatelné náklady na profesionální přístup k marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.