Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza sentimentu zákaznických recenzí
Hrabák, Jan ; Helman, Karel (vedoucí práce) ; Malá, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou sentimentu nestrukturovaného textu a její praktickou aplikací na reálná data, která byla stažena z portálu Yelp.com Cílem teoretické části této práce je podat ucelený přehled o historii, metodách a využití analýzy sentimentu. Čtenář je zde obeznámen se základními pojmy a postupy. Teoretická část se zaměřuje zejména na klasifikační metodu Naivní Bayes, která bude použita v praktické části. V praktické části je detailně popsán datový soubor, který je použit pro pozdější analýzu. Čtenář je také podrobně seznámen s procesem přípravy dat, s konstrukcí a testováním klasifikačního modelu. Na závěr jsou prezentovány výhody a nevýhody zvoleného modelu a popsány možnosti jeho uplatnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.