Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Notace modelování procesů a jejich užití
Bartošová, Kateřina ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
V současnosti mají firmy k dispozici pro mapování svých procesů celou řadu metodik a modelovacích nástrojů. Volba správného nástroje vyhovujícího potřebám firmy a jejím typům procesů je základním předpokladem pro úspěšné nastavení procesů a především pro jejich správné porozumění všemi zainteresovanými stranami. Na jedné straně stojí metodiky, které jsou velmi pokročilé, dá se jimi velmi podrobně a přesně modelovat. Na straně druhé jsou jednoduché nástroje, které s pouhými pár symboly dokáží zachytit základní myšlenky. Cílem této práce je porovnat zástupce z obou skupin a odpovědět na otázku, která notace je vhodnější pro daný typ užití firemních procesů. Zástupcem skupiny složitějších nástrojů je BPMN 2.0, který bude komparován s vývojovými diagramy. Pro výzkum vhodnosti notací k typům procesů a organizací byla použita metoda Delphi.
Modelování vybraných procesů Úřadu MČ Praha 4
Gerlický, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Novák, Miloslav (oponent)
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části poskytuje úvod do problematiky veřejné správy a zejména samosprávy. Zabývá se obcemi, jejich legislativou (zákonem o obcích a o Hlavním městě Praze), typy, povinnostmi, orgány a rozdílem mezi samostatnou a přenesenou působností. Uvádí úřad v kontextu eGovernmentu, představuje dva typy členění eGovernmentu a upozorňuje na specifika správních agend, do kterých patří i vydávání elektronických občanských průkazů (eOP). Věnuje se historii a účelu občanského průkazu a povinnostem s ním spojeným. Rozsáhlá část se zabývá eOP, jeho odlišnostmi od předchozích typů, funkcionalitou, výhodami a nevýhodami, které přináší a jeho bezpečností. Popisuje postupy a náležitosti jeho vydávání, navrhuje jeho vylepšení a dívá se na jeho budoucnost. Neopomíjí projekt eOP zhodnotit. Stručně se dotýká procesního modelování. V praktické části je vytvořeno nové člení služeb eGovernmentu a nastíněna podoba zřejmě první komplexní metodiky členění jeho služeb. Je zde vypracován rozsáhlý podrobný procesní model služby vydávání eOP na ÚMČ Praha 4, provedeno měření a vyhodnocení efektivity této služby a zpracováno dotazníkové šetření, zaměřené na názory občanů na elektronický občanský průkaz a postup jeho vydávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.