Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Atomix pro Microsoft Kinect pro Windows
Mach, Vladimír ; Hoksza, David (vedoucí práce) ; Moško, Juraj (oponent)
Název práce: Atomix pro Microsoft Kinect pro Windows Autor: Vladimír Mach Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedoucí diplomové práce: RNDr. David Hoksza, Ph.D. e-mail vedoucího: hokzsa@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem diplomové práce je seznámit se se schopnostmi pohybového senzoru Kinect od společnosti Microsoft a následně implementovat hru Atomix, která pro své ovládání bude využívat přirozeného uživatelského rozhraní za využití senzoru Kinect. Práce popisuje vlastnosti senzoru Kinect a navrhuje vhodná gesta pro přirozené uživatelské rozhraní hry právě s ohledem na vlastnosti sensoru. Výsledná hra Atomix je implementována s pomocí herní knihovny XNA Framework. Kromě samotné hry je vytvořena aplikace pro vytváření vlastních herních úrovní. Práce také implementuje nezávislé knihovny obsahující třídy pro správu připojeného senzoru Kinect a komponenty pro XNA Framework využitelné i v jiných aplikacích a hrách. Klíčová slova: atomix, kinect, xna

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.