Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC
Agalakova, Valeriia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Bakalářská práce byla věnována otázce vážnosti sportovního marketingu. V současné době je tato oblast téměř samostatnou disciplínou, protože tradiční marketingové metody mají v rámci působení ve sportovní sféře velmi malý vliv. Hlavním zaměřením práce je prozkoumání marketingové aktivity fotbalového klubu Arsenal FC v modelu 7P marketing mixu, a také v oblasti merchandisingu a celosvětové práce s fanoušky, což jsou důležité prvky ovlivňující prospěch klubu. Na základě analýzyyla byla také provedena identifikace problémů marketingových strategií českých fotbalových klubů.
Oceňování fotbalových klubů v Evropě
Postl, Pavel ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním evropských fotbalových klubů. Cílem práce je určit hodnotu anglického fotbalového klubu FC Arsenal k 31. 5. 2012 a to za účelem vstupu potenciálního investora do společnosti. Ocenění společnosti je založeno na datech z veřejně dostupných zdrojů, hlavně pak na informacích z výročních zpráv klubu. V rámci naplňování cíle jsou nejprve vymezeny základní oceňovací pojmy. Dále jsou analyzována a popsána specifika fotbalového prostředí a jsou rozebírány oceňovací přístupy a články, které se oceňováním klubů v minulosti zabývaly. V rámci procesu ocenění je zpracována strategická a finanční analýza klubu. Pro samotné ocenění podniku je aplikována výnosová metoda diskontovaného peněžního toku do firmy (FCFF). Jako doplňkové jsou použity metody majetkové (metoda účetní hodnoty a majetkové ocenění na principu tržních cen) a metoda tržní (tržní kapitalizace).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.