Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pojišťovny a financování marketingových aktivit v oblasti sportu v ČR
Rapantová, Nela ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bártová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování marketingových aktivit pojišťoven v oblasti sportu a jejich úspěšnosti. Dále zjištění povědomí veřejnosti o těchto aktivitách a jejich finanční analýza. První část práce se věnuje teorii sportovního marketingu, druhá se postupně zabývá marketingovými aktivitami ve sportu tří českých pojišťoven, a to České pojišťovny, ČSOB Pojišťovny a Kooperativy. Rozebírá důvody podpory sportu, její využití, úspěšnost a budoucnost. Třetí částí je vyhodnocení průzkumu o povědomí veřejnosti o sportovním marketingu českých pojišťoven. Poslední, čtvrtá, část pak obsahuje finanční analýzu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.