Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazení stínů metodami dělícími pohledové těleso v rozhraní OpenGL
Roháček, Dominik ; Starka, Tomáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o generování kaskádových stínových map ve 3D aplikacích. Popisuje dvě vybrané metody dělení pohledového tělesa na tyto kaskády a rozebírá jejich rozdílnosti. Pro analýzu byla vyvinuta aplikace za použití rozhraní OpenGL, která na třech scénách ukazuje výhody a nevýhody těchto metod. Práce se zaměřila na porovnání vykreslování každé kaskády zvlášť a pomocí vícevrstvých textur pro shadow mapy. Analýza dat prokázala některé výhody vrstového vykreslování. Metoda PSSM byla dle analýzy rychlejší, ovšem metoda SDSM na druhou stranu produkovala lepší výsledky.
Shadow Mapping: filtrace stínů v OpenGL
Brída, Ján ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Obsah této bakalářské práce pojednává o generování a způsobech filtrování stínů v 3D aplikacích. Popisuje možnosti potlačení jevu diskretizace některými technikami a dokumentuje artefakty pro ně typické. Čtenář se v něm zároveň dozví o jejich výkonnostích a kvalitativních rozdílech, čímž bude schopen zhodnotit nabízené implementace.
Zobrazení stínů metodami dělícími pohledové těleso v rozhraní OpenGL
Roháček, Dominik ; Starka, Tomáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o generování kaskádových stínových map ve 3D aplikacích. Popisuje dvě vybrané metody dělení pohledového tělesa na tyto kaskády a rozebírá jejich rozdílnosti. Pro analýzu byla vyvinuta aplikace za použití rozhraní OpenGL, která na třech scénách ukazuje výhody a nevýhody těchto metod. Práce se zaměřila na porovnání vykreslování každé kaskády zvlášť a pomocí vícevrstvých textur pro shadow mapy. Analýza dat prokázala některé výhody vrstového vykreslování. Metoda PSSM byla dle analýzy rychlejší, ovšem metoda SDSM na druhou stranu produkovala lepší výsledky.
Shadow Mapping: filtrace stínů v OpenGL
Brída, Ján ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Obsah této bakalářské práce pojednává o generování a způsobech filtrování stínů v 3D aplikacích. Popisuje možnosti potlačení jevu diskretizace některými technikami a dokumentuje artefakty pro ně typické. Čtenář se v něm zároveň dozví o jejich výkonnostích a kvalitativních rozdílech, čímž bude schopen zhodnotit nabízené implementace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.