Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové strategie firmy Agroservis spol. s r.o.
Szabó, Attila ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii firmy Agroservis spol. s r.o. a navrhnout možná zlepšení. Teoretická část se zaměří na marketing, marketingové prostředí, nástroje marketingového mixu a komunikační nástroje. Druhá kapitola je věnována charakteristice společnosti a jejího okolí. Zabývá se situační analýzou, jejíž součástí je analýza trhu, zákazníků, konkurence a SWOT analýza. Třetí kapitola se zabývá analýzou distribuční, produktové, cenové a komunikační strategie. Na konci se nachází návrh na zlepšení současné strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.