Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací
Hniličková, Klára ; Zumr, Jiří (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Cílem této práce bylo vytvoření nové vizuální podnikové identity pro společnost K-IT. Práce vysvětluje důležitost kvalitní vizuální podnikové identity nejen z estetického, ale také z marketingového hlediska. Práce začíná úvodem do problematiky digitální grafiky a popisem programů použitých pro vývoj jednotlivých částí vizuální podnikové identity, tedy bitmapového grafického editoru Adobe Photoshop a vektorového grafického editoru Adobe Illustrator. Dále práce osvětluje principy podnikové identity. V druhé polovině práce se věnuji analýze stávající vizuální podnikové identity společnosti. Součástí této části práce je také moje vlastní shrnutí obecných zásad pro tvorbu vizuální podnikové identity a vysvětlení vzniku a funkce jejích jednotlivých částí. Poslední částí je praktické vytvoření nové vizuální podnikové identity a popis principů, které byly při jejím vytváření použity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.