|
Propojení sochy a fotografie
Schlosserová, Jana ; Mára, Pavel (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Spojení klasického sochařského tématu i technologie s černobílou fotografií a jejím procesem. Socha přebírá místo i instalaci typickou pro fotografii (umístění na zdi). Propojení dvou paralelních realit nevytváří reálnou podobu skutečnosti, ale její deformaci a prostorovou anamorfózu.
|
|
Vratká společnost
Schlosserová, Jana ; Lukášová,, Helena (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Instalace skládající se z pěti soch, jedinců v nadživotní velikosti, z jejichž těl se staly jen tvary a plochy ponechávající místo pouze pro zbytky lidské podoby. Ta zůstala zachována jenom v černobílých fotografiích, v portrétech, které jsou jejich součástí. Nic zdánlivě nedělají, jakoby zastaveni v čase. K jejich pohybu je ale nutný počáteční impuls. Ten je svěřen do rukou divákovi. Nestabilita soch je vyjádřením vratké pozice jedince v dnešní společnosti (původci vratkosti). Společnost pak sochy opět vytvářejí díky svému počtu, pospolitosti a kontaktu.
|
|
Vratká společnost
Schlosserová, Jana ; Lukášová,, Helena (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Instalace skládající se z pěti soch, jedinců v nadživotní velikosti, z jejichž těl se staly jen tvary a plochy ponechávající místo pouze pro zbytky lidské podoby. Ta zůstala zachována jenom v černobílých fotografiích, v portrétech, které jsou jejich součástí. Nic zdánlivě nedělají, jakoby zastaveni v čase. K jejich pohybu je ale nutný počáteční impuls. Ten je svěřen do rukou divákovi. Nestabilita soch je vyjádřením vratké pozice jedince v dnešní společnosti (původci vratkosti). Společnost pak sochy opět vytvářejí díky svému počtu, pospolitosti a kontaktu.
|
|
Propojení sochy a fotografie
Schlosserová, Jana ; Mára, Pavel (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Spojení klasického sochařského tématu i technologie s černobílou fotografií a jejím procesem. Socha přebírá místo i instalaci typickou pro fotografii (umístění na zdi). Propojení dvou paralelních realit nevytváří reálnou podobu skutečnosti, ale její deformaci a prostorovou anamorfózu.
|