Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy ve spotřebě léčiv z ATC skupiny A10AA (inhibitory HMG-CoA reduktázy) za období 2005-2015 v České republice
Freimann, Antonín ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Železo, Eduard (oponent)
Diplomová práce se zabývá trendy spotřeby léčiv z ATC skupiny C10AA (inhibitory HMG-CoA reduktázy) v České republice za období 2005 - 2015 . Cílem této práce je analýza spotřeby statinů (tj. léků na snižování hladiny cholesterolu), dále analýza trendů ve spotřebě vyjádřené pomocí předepsaných denních dávek a následně objasnění příčin detekovaných trendů. Hlavní metodou použitou v této práci je analýza a interpretace dat poskytovaných Státním ústavem pro kontrolu léčiv (SÚKL). Jednotlivá data o spotřebě jsou vzájemně komparována a na základě zjištěných výsledků, jsou vyvozeny globální trendy. V praktická část pak analyzuji spotřebu jednotlivých ATC skupin, podle jejich vzrůstající hypolipidemické účinnosti, podle zastoupení farmaceutických firem a podle doporučení odborné veřejnosti (v kontextu léčby kardiovaskulárních onemocnění). Závěr mojí práce ukazuje, že celková spotřeba léčiv, ze sledované skupiny ATC vyjádřená pomocí DDD/balení celkem, se ve sledovaném období neustále zvyšuje, zatímco spotřeba vyjádřená ve finančních jednotkách klesá (tedy finanční zátěž zdravotního systému se snižuje). Ve sledovaném období počet prodaných balení vykazuje mírný pokles což je zapříčiněno prodejem větších balení s účinnějšími statiny.
Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o.
Velecká, Aneta ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Angelovičová, Zuzana (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat portfolio farmaceutické společnosti MEDA Pharma s.r.o. a následně dle výsledků navrhnout marketingovou strategii do roku 2020. Práce má dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů týkajících se trhu, marketingu, marketingového mixu, marketingové strategie a jejích nástrojů. Dále je tato část věnována pojmům týkajících se farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na analýzu portfolia společnosti. Využiji marketingového mixu, Bostonské matice, zhodnotím největší konkurenty jednotlivých produktů a zaměřím se také na profitabilitu produktů společnosti. V závěru navrhnu marketingovou strategii do roku 2020.
Optimální portfolio generické farmaceutické firmy maximalizující obrat
Kadlecová, Lenka ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Komárková, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá definicí významné části optimálního portfolia farmaceutické společnosti. Cílem práce je identifikace deseti nejlépe prodávaných anatomicko-terapeutických skupin léčiv, které by mohly vytvořit nosnou část portfolia obratově zaměřené společnosti. Práce je pojata jako autentické strategické rozhodnutí managementu generické farmaceutické společnosti vstupující na český trh. Podklady pro manažerské rozhodnutí tvoří běžně dostupná data. Jedná se o poznatky o prodejích největších konkurentů, informace o pohybu léčiv v rámci distribučního řetězce a údaje o nákladech plátce léčiv. Samotné rozhodnutí je provedeno jednoduchým jedno-kriteriálním výběrem. Relevantnost výsledných anatomicko terapeutických skupin léčiv bude v rámci diskuze podpořena epidemiologickými daty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.