Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
3D závodní hra pro platformu Android
Ševčík, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě Android. Dále popisuje použité techniky a externí knihovny při řešení problému interakce jME a Androidu a při práci s objekty v 3D scéně a jejich způsob implementace.
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
3D závodní hra pro platformu Android
Ševčík, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě Android. Dále popisuje použité techniky a externí knihovny při řešení problému interakce jME a Androidu a při práci s objekty v 3D scéně a jejich způsob implementace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.