Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza výuky geografie ve vyšším sekundárním vzdělávání ve Spolkové republice Německo
Jindřichová, Eliška ; Řezníčková, Dana (vedoucí práce) ; Kühnlová, Hana (oponent)
Název práce: Analýza výuky geografie ve vyšším sekundárním vzdělávání ve spolkové republice Německo Autor: Bc. Eliška Jindřichová Katedra: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje Vedoucí práce: RNDr. Dana Řezníčková, Ph. D. Diplomová práce je zaměřena na analýzu německé vzdělávací koncepce výukového předmětu geografie na vzdělávací úrovni ISCED 3. Cílem diplomové práce je odpovědět na základní koncepční otázky: Za jakých podmínek probíhá výuka geografie? Jakým způsobem probíhá výuka geografie? S jakými očekávanými efekty probíhá výuka geografie? V návaznosti na hlavní cíle je v diplomové práci popsáno postavení předmětu geografie a možnosti mezipředmětové spolupráce. Důraz je kladen na analýzu formy a obsahu cílů výuky a formulace geografických dovedností. Důležitou součástí práce je popis hodnocení průběhu a výsledků výuky geografie. Základní metodou pro získání relevantních údajů je obsahová analýza kurikulárních dokumentů jednotlivých spolkových zemí. Výsledkem práce je soubor vyplněných záznamových archů. Na základě zvolené metody sběru a vyhodnocení dat jsem získala odpovědi na všechny tři základní koncepční otázky a výsledné údaje jsem porovnala s českou vzdělávací koncepcí. Klíčová slova: výuka geografie, školský systém v Německu, kurikulární dokumenty, obsahová analýza, 13
Analýza výuky geografie ve vyšším sekundárním vzdělávání ve Spolkové republice Německo
Jindřichová, Eliška ; Řezníčková, Dana (vedoucí práce) ; Kühnlová, Hana (oponent)
Název práce: Analýza výuky geografie ve vyšším sekundárním vzdělávání ve spolkové republice Německo Autor: Bc. Eliška Jindřichová Katedra: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje Vedoucí práce: RNDr. Dana Řezníčková, Ph. D. Diplomová práce je zaměřena na analýzu německé vzdělávací koncepce výukového předmětu geografie na vzdělávací úrovni ISCED 3. Cílem diplomové práce je odpovědět na základní koncepční otázky: Za jakých podmínek probíhá výuka geografie? Jakým způsobem probíhá výuka geografie? S jakými očekávanými efekty probíhá výuka geografie? V návaznosti na hlavní cíle je v diplomové práci popsáno postavení předmětu geografie a možnosti mezipředmětové spolupráce. Důraz je kladen na analýzu formy a obsahu cílů výuky a formulace geografických dovedností. Důležitou součástí práce je popis hodnocení průběhu a výsledků výuky geografie. Základní metodou pro získání relevantních údajů je obsahová analýza kurikulárních dokumentů jednotlivých spolkových zemí. Výsledkem práce je soubor vyplněných záznamových archů. Na základě zvolené metody sběru a vyhodnocení dat jsem získala odpovědi na všechny tři základní koncepční otázky a výsledné údaje jsem porovnala s českou vzdělávací koncepcí. Klíčová slova: výuka geografie, školský systém v Německu, kurikulární dokumenty, obsahová analýza, 13

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.