Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Blatensko - místní region ve výuce na 2. stupni ZŠ
HULAČOVÁ, Klára
Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá charakteristikou místního regionu a jeho postavením ve vzdělávacích programech. Část praktická se zabývá poznatky získanými na základě empirického výzkumu. Shrnuje zjištění o způsobech výuky na základních školách a střední škole a výsledky, kterých žáci dosáhli při vědomostním dotazníku. Na základě tohoto šetření autorka navrhuje vlastní návrh koncepce výuky Blatenska, vycházejícího z platného Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Management vzdělávacích exkurzí pro studenty a žáky.
TOMASHEVSKA, Viktoriya
Diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení současného stavu podmínek a realizace vzdělávacích exkurzí v České republice a ekonomických dopadů existujících variant. Teoretická část diplomové práce definuje trh vzdělávacího cestovního ruchu a vymezuje zvláštnosti vzdělávací exkurze. Součástí práce jsou rozhovory s představiteli vysoké školy organizující vzdělávací exkurze ve své praxe a výsledky dotazování na středních školách. Komparace získaných informací odráží aktuální stav realizace vzdělávacích exkurzí v České republice. Výstupem práce je vyhodnocení přímých ekonomických dopadů vzdělávacích exkurze.
Region Benešovska ve výuce na 2. stupni ZŠ
HEŘMÁNKOVÁ, Iva
Diplomová práce se zabývá postavením výuky místního regionu ve vzdělávacích programech. Na základě empirického šetření shrnuje poznatky o výuce místního regionu na základních školách a nižším ročníku víceletého gymnázia na Benešovsku. Na základě výsledků dotazníkového šetření porovnává vědomosti žáků o regionu Benešovska a následně hledá souvislosti mezi úrovní vědomostí žáků a způsobech výuky tohoto tématu. Druhá část práce je zaměřena na vlastní návrh koncepce výuky místního regionu. Obsahuje ucelený učební materiál v podobě pracovní učebnice, návrh školního geografického projektu, školní exkurze a metodickou příručku zahrnující časovou dotaci a obsah učiva, vybrané formy a metody výuky a integrované pojetí výuky. Koncepce vychází z platného Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.