Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jak o výchovných cílech uvažují vychovatelé ve školních družinách?
LINHART, Adéla
Bakalářská práce se zabývá otázkou, jak o výchovných cílech uvažují vychovatelé ve školních družinách. V teoretické části bakalářské práce jsou stručně nastíněny základní pojmy související s tématem. Dále je zmíněn historický vývoj, cíle výchovy, školní vzdělávací program a různé názory rodičů, se kterými se můžeme ve vychovatelské práci setkat. Výzkumné otázky se zaobírají tím, co vnímají jako nejdůležitější ve výchově, co je zdrojem jejich cílů, zda se zamýšlejí nad vzdělávacím programem při tvorbě aktivit, jaké názory na výchovu sdílí či nesdílí se svými kolegy nebo rodiči a zda je něco, co je nabádá k hlubšímu zamyšlení se nad svou prací. Pro naplnění cíle bakalářské práce byla použita metoda kvalitativního výzkumu v podobě rozhovorů se čtyřmi vychovatelkami.
Výběr vhodných volnočasových aktivit s ohledem na psychický a fyzický vývoj jedince
VAŠINOVÁ, Marie
Práce se zabývá výběrem činností pro děti mladšího školního věku na základě vývojových charakteristik. V teoretické části jsou uvedeny kapitoly vybrané oblasti volného času, které jsou pro tuto práci důležité, dále instituce zabývající se výchovou ve volném čase, a také již zmíněné charakteristiky mladšího školního věku. Praktická část obsahuje návrh týdenního plánu činností pro školní družinu, přizpůsobenou mladšímu školnímu věku. Při plánování a přípravě činností pro děti je důležité dbát na zvláštnosti a charakteristiky příslušného věku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.