Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Šillerová, Pavla ; Vránová, Monika (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení firmy v oblasti potravinářského průmyslu. Firma se zabývá domácí výrobou a prodejem slaného a sladkého pečiva. Hlavní činností je výroba plněných taštiček. Doplňkový sortiment tvoří svatební koláče, minizákusky a vánoční cukroví. Výrobky jsou určeny ke každodennímu prodeji v podnikové prodejně, ale zejména na oslavy a další výjimečné příležitosti. Podnikatelský plán vychází z charakteristik obecného a oborového okolí, analýz trhu a vnitřních faktorů firmy. Po zhodnocení návrhu, marketingová strategie a finančních charakteristik se plán jeví jako úspěšný a tedy i realizovatelný.
Živnostenské podnikání se zaměřením na řemeslné živnosti
Chudobová, Radka
Bakalářská práce je zaměřena na živnostenské podnikání na základě živnosten-ského zákona č. 455/1991 Sb. Práce je rozdělena na dvě části. První částí je literár-ní rešerše, která obsahuje základní informace o živnostenském podnikání, které jsou nezbytné ve spojení s touto problematikou. Vlastní práce se pak nachází v druhé polovině práce, je soustředěna na řemeslné živnosti. Tato část je dále členěna do tří celků, aby bylo na problematiku živnos-tenského oprávnění v oboru řemeslné živnosti poukázáno z několika pohledů. Ob-sahuje vývoj zvláštních podmínek pro získání řemeslné živnosti, strukturu živ-nostníků na konkrétním území, dotazník týkající se motivace k založení řemeslné živnosti a také postup pro založení živnosti.
Podnikatelský plán
Šillerová, Pavla ; Vránová, Monika (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení firmy v oblasti potravinářského průmyslu. Firma se zabývá domácí výrobou a prodejem slaného a sladkého pečiva. Hlavní činností je výroba plněných taštiček. Doplňkový sortiment tvoří svatební koláče, minizákusky a vánoční cukroví. Výrobky jsou určeny ke každodennímu prodeji v podnikové prodejně, ale zejména na oslavy a další výjimečné příležitosti. Podnikatelský plán vychází z charakteristik obecného a oborového okolí, analýz trhu a vnitřních faktorů firmy. Po zhodnocení návrhu, marketingová strategie a finančních charakteristik se plán jeví jako úspěšný a tedy i realizovatelný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.