Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kampaň Činoherního divadla v Ústí nad Labem - analýza rámování
Rohanová, Markéta ; Navrátil, Jiří (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tato práce zkoumá kauzu týkající se Činoherního divadla v Ústí nad Labem, která se odehrála v roce 2014. Podstatou kauzy byl spor mezi Činoherním divadlem a radními města Ústí nad Labem. Na tento spor reagovala veřejnost z Ústí nad Labem i z dalších měst České republiky a kauza byla provázena různými formami občanského aktivismu. Představitelé Činoherního divadla se k sporu s radními během kauzy veřejně vyjadřovali, formulovali své požadavky a snažili se získat podporu veřejnosti a mobilizovat ji ke kolektivnímu jednání. Na tento případ občanského aktivismu bude nahlíženo z pohledu teorie rámování. Výroky aktérů kauzy budou zkoumány metodou analýzy rámování a budou identifikovány diagnostické, prognostické a motivační rámce, které ve svých výrocích používali představitelé Činoherního divadla, a to, jak se v průběhu kauzy rámce proměňovaly. V souvislosti s tím budou identifikovány také protirámce, které v reakcích na představitele divadla používali radní města.
Jeden nebo dva scénografové
Brejcha, Jan ; SMOLÍK, Robert (vedoucí práce) ; TÄUBELOVÁ, Kristýna (oponent)
Práce se pokouší srovnat a zhodnotit zkušenosti autora z průběhu magisterského studia. Na vybraných šesti inscenacích srovnává tři typy divadelních představení – divadlo velké scény (představení Plné ruce revoluce a Cejch), divadlo loutkové scény (představení Slzy ošlehaných mužů a Frankenstein) a autorské divadlo (představení Proroctví severoamerických indiánů a Cern). Zkoumá jejich specifika, výhody a nevýhody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.