Žádný přesný výsledek pro ""The nebyl nalezen, zkusme místo něj použít The ...

Žádný přesný výsledek pro Trio"" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Trio ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.11 vteřin. 
Budování aritmetické triády ve dvou matematicko-didaktických prostředích: "Sousedé" a "Barevné trojice"
Otradovcová, Dana ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Kloboučková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se věnuje budování matematického schématu aditivní triády u žáků 1. stupně ZŠ pomocí dvou matematicko-didaktických prostředí "Sousedé" a "Barevné trojice", která se vyskytují v učebnicích matematiky, jež vytvářejí prof. RNDr. Milan Hejný, CSc., RNDr. Darina Jirotková, Ph.D., PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. a jejich kolegové a vydává je nakladatelství Fraus. V textu se budu věnovat teoretickým poznatkům z dané oblasti matematiky a důvodům pro vznik nové koncepce vyučování matematiky po reformě českého školství. Žákům budou předkládány k řešení matematické úlohy z výše jmenovaných dvou prostředí. Žáci se budou s podobnými úlohami setkávat poprvé. Bude pozorováno, jak si s danými úlohami poradí a zda budou schopni proniknout hlouběji do problému úloh a vymyslet zadání k úlohám či vytvořit vlastní úlohy. Dále se pak tato práce bude zabývat způsoby řešení podobných úloh studenty pedagogické fakulty UK a jejich poznámkami, které vzniknou při procesu řešení.
Budování aritmetické triády ve dvou matematicko-didaktických prostředích: "Sousedé" a "Barevné trojice"
Otradovcová, Dana ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Kloboučková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se věnuje budování matematického schématu aditivní triády u žáků 1. stupně ZŠ pomocí dvou matematicko-didaktických prostředí "Sousedé" a "Barevné trojice", která se vyskytují v učebnicích matematiky, jež vytvářejí prof. RNDr. Milan Hejný, CSc., RNDr. Darina Jirotková, Ph.D., PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. a jejich kolegové a vydává je nakladatelství Fraus. V textu se budu věnovat teoretickým poznatkům z dané oblasti matematiky a důvodům pro vznik nové koncepce vyučování matematiky po reformě českého školství. Žákům budou předkládány k řešení matematické úlohy z výše jmenovaných dvou prostředí. Žáci se budou s podobnými úlohami setkávat poprvé. Bude pozorováno, jak si s danými úlohami poradí a zda budou schopni proniknout hlouběji do problému úloh a vymyslet zadání k úlohám či vytvořit vlastní úlohy. Dále se pak tato práce bude zabývat způsoby řešení podobných úloh studenty pedagogické fakulty UK a jejich poznámkami, které vzniknou při procesu řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.