Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití rozšířené reality pro účely marketingu
Zelinka, Michal
Tato práce se zabývá současnými aplikacemi rozšířené reality pro marketingové účely a uvádí praktický příklad takové aplikace. Popisuje užití a klíčové přínosy současných přístupů marketingové disciplíny. Dále představuje testovací aplikaci sloužící jako prezentační nástroj uplatnitelný pro marketingové účely. Její vývoj je detailně popsán z pohledu návrhu i samotné implementace. Závěr této práce nabízí souhrnné vyhodnocení aplikace spolu s návrhy pro vývoj podobných konceptů.

Viz též: podobná jména autorů
8 Zelinka, Marek
18 Zelinka, Martin
3 Zelinka, Mikuláš
4 Zelinka, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.