Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ovlivňování v pracovním procesu
ZRZAVÁ, Monika
Tato práce se zaměřuje na zkoumání vlivu světových médií na životní způsob lidí a nákupního chování spotřebitelů. Je zde nastíněna problematika toho, jak lidé reklamu vnímají a jaký názor na ní v dnešním světě mají. Také se zde vyhodnocují klady a zápory reklamního sdělení. Dalším důležitým bodem této práce jsou marketingová komunikace, média a vliv reklamy na způsob života lidí a na jejich rozhodování. Sledují se také účinnost reklamy a její úzká provázanost s psychologií. V práci se uvádí také uvedeno doporučení, jakým směrem by se reklama měla dále ubírat a čeho je lepší se naopak zcela v reklamě vyvarovat. Reklama se stala neodmyslitelnou součástí každodenního života a zaleží na každém jednotlivci, jaký postoj si k reklamě vytvoří a do jaké části se jí dá ovlivnit. Toto téma by bylo zapotřebí dále a hlouběji studovat, aby přineslo potřebné informace a to nejen pro tvůrce reklamy.

Viz též: podobná jména autorů
1 ZRZAVÁ, Marie
2 Zrzavá, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.