Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace marketingu ve vybrané české firmě
ZÁRUBA, Filip
Bakalářská práce představuje aplikaci marketingu ve společnosti Jednota družstvo České Budějovice. Cílem práce je zjistit, zda firma využívá marketingové nástroje, případně přijít s novými metodami ve snaze jejich marketing optimalizovat. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. Tyto teoretické pojmy a principy jsou poté aplikovány na vybrané firmě v druhé části bakalářské práce. V této části je ukázáno, jak je marketing ve vybrané firmě realizován. Na základě toho jsou navrženy možné změny ve vykonávání marketingu firmy. Problematika je v zásadě řešena návrhem nových nebo zdokonalením stávajících marketingových činností.

Viz též: podobná jména autorů
3 Záruba, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.