Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
K dějinám farmaceutického marketingu a reklamy v ČSR v letech 1918 - 1938.
Vranová, Vilma ; Rusek, Václav (vedoucí práce) ; Dohnal, František (oponent) ; Lisá, Martina (oponent)
10. ABSTRAKT Univerzita Karlova v Praze, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra: Katedra sociální a klinické farmacie Kandidát: PharmDr. MVDr. Vilma VRANOVÁ Školitel: Doc. RNDr. PhMr. Václav RUSEK, Csc. Název disertační práce: K dějinám farmaceutického průmyslu, marketingu a reklamy v Československé republice v letech 1918 - 1938 Práce "K dějinám farmaceutického průmyslu, marketingu a reklamy v Československé republice v letech 1918 - 1938" se zabývá vznikem a vývojem farmaceutického marketingu se zaměřením na jednu složku marketingového mixu a to reklamu. Práce pojednává o vzniku a vývoji farmaceutického průmyslu, kde popisuje vznik firem Interpharma a Druvet, popisuje základní prvky marketingu a jeho specifiky ve farmacii, dále se věnuje základním složkám marketingového mixu, jako je vlastní léčivý přípravek, cenotvorba a propagace. Práce přináší nové údaje o dějinách farmaceutického průmyslu, získané na základě archivního výzkumu, zejména o rozvoji reklamy a její právní regulace a to i v mezinárodním měřítku. Jako prameny pro zpracování práce byly použity archivní dokumenty, dobový tisk, Sbírky zákonů Československé republiky a Sbírky zákonů a nařízení říšského zákoníku.
K dějinám farmaceutického marketingu a reklamy v ČSR v letech 1918 - 1938.
Vranová, Vilma ; Rusek, Václav (vedoucí práce) ; Dohnal, František (oponent) ; Lisá, Martina (oponent)
10. ABSTRAKT Univerzita Karlova v Praze, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra: Katedra sociální a klinické farmacie Kandidát: PharmDr. MVDr. Vilma VRANOVÁ Školitel: Doc. RNDr. PhMr. Václav RUSEK, Csc. Název disertační práce: K dějinám farmaceutického průmyslu, marketingu a reklamy v Československé republice v letech 1918 - 1938 Práce "K dějinám farmaceutického průmyslu, marketingu a reklamy v Československé republice v letech 1918 - 1938" se zabývá vznikem a vývojem farmaceutického marketingu se zaměřením na jednu složku marketingového mixu a to reklamu. Práce pojednává o vzniku a vývoji farmaceutického průmyslu, kde popisuje vznik firem Interpharma a Druvet, popisuje základní prvky marketingu a jeho specifiky ve farmacii, dále se věnuje základním složkám marketingového mixu, jako je vlastní léčivý přípravek, cenotvorba a propagace. Práce přináší nové údaje o dějinách farmaceutického průmyslu, získané na základě archivního výzkumu, zejména o rozvoji reklamy a její právní regulace a to i v mezinárodním měřítku. Jako prameny pro zpracování práce byly použity archivní dokumenty, dobový tisk, Sbírky zákonů Československé republiky a Sbírky zákonů a nařízení říšského zákoníku.

Viz též: podobná jména autorů
4 VRÁNOVÁ, Vendula
11 VRÁNOVÁ, Veronika
2 Vranová, Valerie
2 Vránová, Valerie
4 Vránová, Vendula
11 Vránová, Veronika
1 Vránová, Viktorie
1 Vránová, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.