Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj a specifika komunikačního mixu na bankovním trhu v České republice
Veselík, Marek ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jenčušová, Michala (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je na základě analýzy a následné komparace reklamních kampaní vybraných bankovních ústavů nalézt odpověď na otázky, jak vnímají lidé bankovní reklamu, jaký charakter mají bankovní reklamy, na jaké cílové skupiny ve svých reklamních sděleních banky cílí, která média k těmto účelům používají, jak vysoké částky ročně vynakládají na nákup mediálního prostoru, jak se následně tyto reklamní kampaně projevují v ziscích bank a v neposlední řadě navrhnout bankovním institucím nové možnosti komunikace, kterými mohou oslovovat své současné i potenciální klienty.

Viz též: podobná jména autorů
4 Veselík, Martin
3 Veselík, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.