Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 146 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mikrosimulační model dopravního uzlu Malá Amerika
Horák, Michal ; Mikolášek, Igor (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním dopravního proudu ve více navržených variantách uspořádání dopravní sítě. Varianty jsou vymodelovány pomocí programu Aimsun. Data současného provozu byla získána pozorováním v terénu. Ve vytvořených modelech je simulován dopravní proud stávajících i výhledových intenzit dopravy. Na základě výstupů simulovaného provozu jsou varianty vyhodnoceny. Navržené varianty jsou porovnány a je z nich vybráno nejvhodnější uspořádání.
Přestupní uzel v oblasti Černovičky
Studený, Václav ; Mikolášek, Igor (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem přestupního uzlu v oblasti Černovičky. Cílem práce je vytvořit efektivní a jednoduché řešení přestupního uzlu. Z šesti navržených variant byla zvolena a podrobněji řešena ta nejvhodnější.
Analýza dějů při spojování dopravních proudů
Mikolášek, Igor ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza chování dopravního proudu v místě spojování dvou jízdních pruhů, kde se předpokládá aplikace pravidla zipu dle zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Pro pozorování a sběr dat byla zvolena ulice Žabovřeská na VMO Brno ve směru od Královopolských tunelů k MÚK Hlinky. Pro sběr dat bylo použito pozorování, ruční měření, radary a další dostupné prostředky. Na základě analýzy změřených dat jsou uvedeny návrhy na zvýšení kapacity dopravního hrdla v době, kdy je vytvořena kolona. Jedno z navržených řešení je otestováno v simulačním programu Aimsun.
Cyklotrasa mezi Havířovem a Hrabovou
Kocurek, Ondřej ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh cyklotrasy mezi městem Havířov a městskou částí Ostrava - Hrabová. Současné cyklotrasy jsou v tomto území vedeny částečně po silnicích druhé třídy II/478 a II/473, kde je vysoká intenzita dopravy, využití těchto komunikací tedy není vhodné. Tato řešení taktéž potlačují rekreační funkci cyklotras. Navržená trasa zajišťuje bezpečnější spojení mezi Havířovem a Hrabovou, kde se napojuje na stávající cyklotrasu č. 6064. Trasa prochází podél koryta řeky Lučiny, kde tvoří okruh pro společný pohyb chodců, cyklistů a in-line bruslařů. Dále využívá účelové komunikace a místní komunikace s nízkou intenzitou dopravy. Návrh je rozdělen na čtyři úseky, z nichž každý je zvlášť posuzován. Stezka je navržena dle platných norem a technických předpisů.
Přestupní uzel Brno-Černovice, nádraží
Polanský, Štěpán ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Přestupní uzel Brno – Černovice, nádraží je stavbou, která je vyvolána realizací nového hlavního nádraží v Brně. Při vzniku nového Černovického vlakového nádraží je třeba vyřešit jeho návaznost na MHD. Tímto se zabývá tato práce, která zpracovává vybudování přestupního uzlu v místě současných zastávek Tržní a Životského.
Dopravní model města Blanska
Felkl, Jan ; Štefan, Marek (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešen stav dopravy ve městě Blansku pomocí výpočetního modelu ze softwaru Aimsun. Za pomoci dostupných podkladů a vlastních měření v zájmových oblastech byl vytvořen model, který ukazuje kladné i záporné stránky plánované výstavby přemostění řeky Svitavy a koridoru železniční trati. Toto mimoúrovňové propojení by mělo pomoci dopravní situaci v Blansku, protože by se mělo jednat teprve o druhé propojení dvou polovin města, které jsou rozděleny právě řekou Svitavou. V práci je řešen stávající stav a bere se v úvahu výstavba přemostění v období 3 let. Ve výhledovém období je řešena varianta jak s přemostěním, tak bez něj.
Propojení ulic Podveské a Sochorovy v Brně
Zádrapa, Jan ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh propojení ulic Podveská a Sochorova v městské části Žabovřesky v Brně. V rámci práce byly prověřeny tři varianty a ta nejproveditelnější z nich byla podrobně rozpracovaná. První část popisuje problémy, které se při návrhu vyskytly, a důvody jednotlivých rozhodnutí v návrhu. Druhá část se věnuje variantám návrhu, které byly prověřeny, ale nevyhovovaly kritériím pro další rozpracování.
Přestavba křižovatky v Ústí nad Orlicí na nám. Svobody
Suchomel, Lukáš ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je úprava stávající křižovatky na nám. Svobody v Ústí nad Orlicí. Stávající stav je nevyhovující z dopravně-bezpečnostního hlediska. Problematické je odbočování vozidel z ulice Tvardkova do ulice 17. listopadu a následné překážení vozidlům odbočujícím z ulice Letohradská do ulice Tvardkovy. Dále je problematické umístění autobusové zastávky a nebezpečný pohyb chodců po křižovatce. Obsahem bakalářské práce je návrh zlepšení přehlednosti křižovatky- výstavbou okružní křižovatky.
Terminál MHD u nádraží v poloze ŘEKA - progresivní varianta
Stupka, Pavel ; Mikolášek, Igor (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Nádraží v poloze ŘEKA je dlouho spekulovaný projekt, v kterém se řeší přesunutí stávajícího hlavního vlakového nádraží na území dnešního nákladního nádraží u řeky Svratky. Tento projekt by měl zmodernizovat celou jižní část města Brna. Sama práce řeší polohu terminálu MHD vzhledem k Severojižnímu diametru (podzemní dráha – Progresivní varinata) a osobního nádraží.
Konverze Heršpické ulice na sběrnou komunikaci
Mareček, Zdeněk ; Pavlíček,, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je navržení přestavby sběrné komunikace Heršpické v Brně a zlepšit tak dostupnost pro všechny druhy dopravy. Obsahuje návrhy úprav křižovatek nacházejících se na této komunikaci. Tato práce je zpracována na úrovni technické studie. Na světelně řízených křižovatkách bylo provedeno sčítání intenzit dopravy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 146 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 VŠETEČKA, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.