Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Trubanová, Mária
Trubanová, M. Vliv značky na chování spořebitelů na trhu s kosmetikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zaměřuje na vliv značky na chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou. Hlavním cílem této práce je ověřit vliv značky na nákupní chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou, zjistit jejich preference a identifikovat klíčové faktory ovlivňující jejich nákupní chování. K dosažení cíle diplomové práce bylo provedeno dotazníkové šetření (n=275) a shluková analýza, která sloužila k segmentaci slovenských spotřebitelů na trhu s kosmetikou. Následně jsou poskytnuty návrhy a doporučení pro subjekty působící na straně nabídky na Slovensku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Trubanová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.