Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozpoznávání textu s využitím informace o pisateli
Trněný, Matěj ; Kišš, Martin (oponent) ; Kohút, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit neuronovou síť pro rozpoznání textu s využitím informace o pisateli. Pro tento účel byla vybrána metoda adversarial learning. Účinost teto metody byla ověřena experimentálně. Vytvořená síť by měla díky použité metodě adversarial learning dosahovat lepších výsledků na datech, která nejsou podobná datům obsaženým v trénovací sadě oproti stávající metodě single-task learning. Výsledná síť dosažená pomocí uvedené metody byla porovnána se současnou metodou rozpoznávání textu metodou single-task learning a multi-task learning. Síť implementující single-task learning dosahuje průměrné chyby při rozpoznávání znaku 7, 995%, síť implementující multi-task learning dosahuje průměrné chyby 7, 565% v porovnání se sítí využívající adversarial learning, která dosahuje úspěšnosti 7, 573%. V porovnání single-task learning dosahuje multi-task learning 5, 38% zlepšení a adversarial learning 5, 28%.
Rozpoznávání textu s využitím informace o pisateli
Trněný, Matěj ; Kišš, Martin (oponent) ; Kohút, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit neuronovou síť pro rozpoznání textu s využitím informace o pisateli. Pro tento účel byla vybrána metoda adversarial learning. Účinost teto metody byla ověřena experimentálně. Vytvořená síť by měla díky použité metodě adversarial learning dosahovat lepších výsledků na datech, která nejsou podobná datům obsaženým v trénovací sadě oproti stávající metodě single-task learning. Výsledná síť dosažená pomocí uvedené metody byla porovnána se současnou metodou rozpoznávání textu metodou single-task learning a multi-task learning. Síť implementující single-task learning dosahuje průměrné chyby při rozpoznávání znaku 7, 995%, síť implementující multi-task learning dosahuje průměrné chyby 7, 565% v porovnání se sítí využívající adversarial learning, která dosahuje úspěšnosti 7, 573%. V porovnání single-task learning dosahuje multi-task learning 5, 38% zlepšení a adversarial learning 5, 28%.

Viz též: podobná jména autorů
10 Trněný, Marek
4 Trněný, Michal
2 Trněný, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.