Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Consumer behaviour in luxury clothing market
Toufarová, Denisa
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitele na trhu s luxusním oděvem v České republice. Hlavním záměrem práce je identifikace klíčo-vých faktorů působících na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 40 let. Studie popisuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele a umožňuje hlubší po-chopení nákupních motivů, preferencí a postojů vůči spotřebě luxusního oděvu. Dále identifikuje hlavní rozdíly mezi demograficky vymezenými skupinami. Vý-sledky studie vychází z analýzy primárních a sekundárních dat, kdy primární data byla shromážděna pomocí vlastního marketingového výzkumu formou dotazníko-vého šetření. Výsledky studie byly podkladem pro formulaci marketingových do-poručení pro firmy operující na trhu s luxusním oděvem.

Viz též: podobná jména autorů
2 Toufarová, Dagmar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.