Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové komunikace a jejich efektivnost v hokejovém klubu HC Sparta Praha
Skála, Václav ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
První část ráce popisuje marketingovou komunikaci extraligového hokejového klubu HC Sparta Praha v sezóně 2006/07, rozlišuje její dvě hlavní formy - komunikaci s diváky(B2C) a komunikaci se sponzory a partnery (B2B). Další část je věnována marketingovému výzkumu, na jehož základě zkoumá efektivnost komunikace s diváky, účinnost promočních akcí, sílu médií zasáhnout diváky a také mediální návyky diváků.

Viz též: podobná jména autorů
3 Skála, Vladimír
3 Skála, Vladislav
1 Skála, Vojtěch
7 Skála, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.