Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace a odměňování pracovníků ve vybrané organizaci
STUDNIČKOVÁ, Alžběta
Cílem této diplomové práce byl rozbor motivace a systému odměňování pracovníků ve vybrané organizaci, návrhy změn a doporučení na zlepšení řízení v této oblasti. Tato práce má dvě hlavní části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části došlo k důkladnému nastudování informací z oblastí motivace a odměňování, které byly potřebné k pochopení celé této problematiky a zajistily tak můj odborný přehled. Úvod praktické části je věnován analýze systému motivace a odměňování pracovníků a je představena hodnocená firma z pohledu organizační struktury, situace v oblasti řízení lidských zdrojů a způsobu odměňování a motivace svých zaměstnanců. Následovalo dotazníkové šetření, které obsahovalo celkem 25 otázek a ke každé z nich bylo následně vyhotoveno grafické znázornění výsledků se slovním komentářem. Z výsledku dotazníkového šetření nebyla zjištěna žádná kritická místa. Zaměstnanci jsou dostatečně motivování a je správně nastaven systém odměňování. Hodnocený podnik si velmi dobře uvědomuje, že k dobrým požadovaným výsledkům je zapotřební mít kvalitní zaměstnance, kteří budou dobře motivovaní. Samozřejmě se nenajde podnik, ve kterém by byli naprosto všichni zaměstnanci spokojení úplně se vším, co nabízí. Určitá nespokojenost zaměstnanců není pro podnik špatná, dává mu možnost se neustále zlepšovat. Proto byly navrhnuty tyto následující návrhy, které vzešly z výsledků dotazníkového šetření:příspěvek na dovolenou či rekreaci, zřízení podnikové školky nebo jedné z jejich levnějších variant, pravidelné hodnocení zaměstnanců, způsob hodnocení zaměstnanců a sdělování výsledků a také možnost zahraničních vzdělávacích pobytů v rámci společnosti
Inovace služeb ve vybraném podniku
STUDNIČKOVÁ, Alžběta
Sektor služeb je velmi rozsáhlý. Představuje mnoho různých činností, od jednoduchých procesů až po ty složité. Tento sektor můžeme také nazývat jako sektor terciární. Je nejmladším a zároveň největším sektorem světového hospodářství. Váže se na něj příliv finančních prostředků a také nárůst pracovních míst. Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat posykované služby hotelu Theresia, který se nachází v centru Kolína, zhodnotit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami a následně předložit návrhy na nové služby, které zákazníkům v nabídce chybí, či inovaci těch stávajících, které návštěvníkům zcela nevyhovují. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb, cestovního ruchu, inovace, řízení vztahů se zákazníky a také na klasifikaci ubytovacího zařízení. Podrobně jsou všechny oblasti rozčleněny do podkapitol s vlastním tématem. Praktická část je založena na řízeném rozhovoru s vedoucím pracovníkem hotelu a dotazníkovém šetření, které proběhlo ve výše uvedeném hotelu v období od července do prosince 2014. Zákazníci zde vyplňovali otázky, které se týkaly poskytovaných služeb v daném hotelu. Na základě jejich odpovědí došlo k odhalení nedostatků, které napomohli ke zdokonalení poskytovaných služeb a tím i celého hotelu. Mezi navrhovanými inovacemi je virtuální prohlídka umístěná na webových stránkách hotelu. Jejím cílem je seznámit hosty s prostředím hotelu a usnadnit jim jejich rozhodování. Další možnou inovací webových stránek je umístění prezentačního videa, které by mělo během pár minut seznámit hosta s hotelem a jeho poskytovanými službami. Vybudování půjčovny kol a koloběžek by mělo usnadnit přístup k těmto dopravním prostředkům v případě, kdy host nemá tu možnost si dopravit vlastní kolo do hotelu sám. Na recepci by bylo vhodné taky umístit informační materiály o regionu i suvenýry s motivy hotelu. Další možnou inovací by mohlo být vylepšení facebookových stránek hotelu, především jejich personifikace, zveřejňování novinek nebo jejich dvojjazyčné provedení. Ke zvýšení spokojenosti ubytovaných hostů pomůže odstranění nedostatků na pokojích i v koupelnách a zavedení nových služeb do nabídky hotelu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Studničková, Alena
2 Studničková, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.