Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hydraulický okruh pojezdu dvoucestného vozidla
Rozumek, Jaroslav ; Tomeček, Pavel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh hydraulického (hydrostatického) okruhu pohonu dvoucestného vozidla pro jízdu po komunikaci i železnici. Jelikož moje diplomová práce nebude na požadavek vztažena ke konkrétnímu typu silničního vozidla určeného i pro jízdu po železnici, bude moje práce čistě referenčního charakteru. Na požádání mi bylo poskytnuto firmou Bosch Rexroth s.r.o. hydraulické schéma dvoucestného podvozku (viz. příloha), které mi je také výchozím pro nový návrh, dle zadaných parametrů. Práce je zaměřena na zájmy firmy SaZ s.r.o., zabývající se vývojem a přestavbou silničních vozidel na vozidla dvoucestná. V první fázi se jedná o volbu nejvhodnějších komponent pojezdu železničního podvozku v souladu se zadáním. Druhá fáze bude zaměřena na samotný výpočet parametrů pojezdu, nadimenzování systému s konkretizací typového označení komponent. Součástí druhé fáze bude také návrh hydraulicky brzděného systému kolejového podvozku. Poté následuje celkové zhodnocení, případně alternativní řešení daného problému.
Hydraulický okruh pojezdu dvoucestného vozidla
Rozumek, Jaroslav ; Tomeček, Pavel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh hydraulického (hydrostatického) okruhu pohonu dvoucestného vozidla pro jízdu po komunikaci i železnici. Jelikož moje diplomová práce nebude na požadavek vztažena ke konkrétnímu typu silničního vozidla určeného i pro jízdu po železnici, bude moje práce čistě referenčního charakteru. Na požádání mi bylo poskytnuto firmou Bosch Rexroth s.r.o. hydraulické schéma dvoucestného podvozku (viz. příloha), které mi je také výchozím pro nový návrh, dle zadaných parametrů. Práce je zaměřena na zájmy firmy SaZ s.r.o., zabývající se vývojem a přestavbou silničních vozidel na vozidla dvoucestná. V první fázi se jedná o volbu nejvhodnějších komponent pojezdu železničního podvozku v souladu se zadáním. Druhá fáze bude zaměřena na samotný výpočet parametrů pojezdu, nadimenzování systému s konkretizací typového označení komponent. Součástí druhé fáze bude také návrh hydraulicky brzděného systému kolejového podvozku. Poté následuje celkové zhodnocení, případně alternativní řešení daného problému.

Viz též: podobná jména autorů
4 Rozumek, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.