Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí103 - 112další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design and implementation of a call back system utilizing JBoss and unix clustering
Vakula, Juraj ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
The thesis is focused on use and implement High Availability cluster in the productive environment, where is needed to concentrate on business critical application. The main aim of this thesis is to create the environment for callback system, which consist from many software products, for example database, web, java and etc. A company has to consolidate every application in an flexible environment resistent to hardware failure, human error in order to be running 24/7.
Software pro malou spediční firmu
Jaderný, Petr ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá programovým řešením běžné práce s daty pro malou spediční firmu. Jedná se o běžnou evidenci kontaktních, bankovních a ostatních údajů o firmách, se kterými spediční firma spolupracuje. Dále generování formulářů a dat potřebných k běžným účetním úkonům a samozřejmě zálohu všech dat v programu.
Tvorba internetových aplikací pomocí Rich Internet Application Adobe AIR
Šimík, Adam ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby desktopových aplikací pomocí technologie Adobe AIR (Adobe Integrated Runtime). Tyto aplikace jsou vytvořeny na základě webových technologií, avšak nemají tak omezený přístup k prostředkům operačního systému, jako je tomu v případě aplikací webových. Navíc je možno tyto aplikace instalovat na různé operační systémy bez nutnosti jejich kompilace pro konkrétní operační platformu. Kromě popisu samotných technologií používaných při tvorbě AIR aplikací se práce věnuje realizaci vlastní aplikace, pomocí které jsou pak testovány některé z možností technologie AIR.
Generování nestrukturovaných sítí
Rozehnalová, Petra ; Roupec, Jan (oponent) ; Hlavička, Rudolf (vedoucí práce)
Sítě založené na pokrytí dané oblasti trojúhelníky nebo čtyřstěny (ve 2D a 3D) jsou hojně využívány v řadě oblastí jako je počítačová grafika, geodézie, interpolace, modely terénu atd. Avšak nejširší uplatnění nacházejí při numerickém řešení parciálních diferenciálních rovnic a řešení složitých simulací fyzikálních procesů popsaných těmito rovnicemi. Tématem této práce je generování sítí.
Heuristic algorithms in optimization
Šandera, Čeněk ; Popela, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
The thesis deals with stochastic programming and determining probability distributions which cause extreme optimal values (maximal or minimal) of an objective function. The probability distribution is determined by heuristic method, especially by genetic algorithms, where whole population approximates desired distribution. The first parts of the thesis describe mathematical and stochastic programming in general and also there are described various heuristic methods with emphasis on genetic algorithms. The goal of the diploma thesis is to create a program which tests the algorithm on linear and quadratic stochastic models.
Matematický model rozpočtu
Holá, Lucie ; Roupec, Jan (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Smyslem této diplomové práce je původní aplikace optimalizačních modelů při řešení problému alokace mzdových prostředků na jednotlivých ústavech dané fakulty. Diplomová práce zahrnuje přehled souvisejících modelů lineárního, nelineárního, vícekriteriálního a pa-rametrického programování. Studovaná problematika je diskutována v širším kontextu rozdě-lování finančních prostředků z úrovně Rozpočtu České republiky, přes úrovně Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, vysoké školy, fakulty až po úroveň jednotlivých ústavů. Dů-raz je kladen na otázku stanovení vah výkonových kriterií pomocí kvantifikace obecných cílů.
Určení velikosti stavového prostoru
Rybanský, Marian ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat a ohodnotit vhodné metody na určení velikosti stavového prostoru. Stavový prostor vytvoříme pomocí programu (generátoru), který ze vstupních hodnot a předpisů (modelu) vygeneruje stavový prostor. K objektivnímu posouzení klasifikujeme stavové prostory na základě jejich parametrů. Klasifikovaný stavový prostor zařadíme do určité třídy, v jejímž vymezení provedeme hodnocení metody.
On-line počítačové hry
Žamberský, Zdeněk ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá on-line počítačovými hrami, přesněji webovými hrami. První část je věnována popisu jednotlivých technologií, použitelných pro tvorbu webových her. Další 2 kapitoly jsou věnovány ukázkovým aplikacím, vytvořeným v rámci bakalářské práce.
Počítačové hry s technologií Unreal Engine
Hamal, Jakub ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je seznámení a popis technologie Unreal Engine 3. Jedná se o technologii, která je využívána k vytváření her a aplikací pro různé platformy. Tato práce se zabývá tvorbou her pro PC. V první části práce jsou vysvětleny techniky, použité v Unreal Engine 3, v druhé je popsáno vývojové prostředí Unreal Development Kit a jak s ním pracovat. Poslední část se zabývá vytvořením ukázkové aplikace, ve které jsou předvedeny techniky popsané v prvních dvou kapitolách.
Vývoj aplikací s využitrím grafického vývojového prostředí Irrlicht Engine
Balcárek, Daniel ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s grafickým vývojovým prostředím Irrlicht engine a následné vyvinutí ukázkové aplikace se zaměřením na Ústav automatizace a informatiky Fakulty strojního inženýrství. V první části se práce věnuje historii a nejdůležitějším součástem engine k tvorbě 3D aplikace. V druhé části je popsána tvorba 3D aplikace s využitím dostupných nástrojů pro tvorbu grafiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí103 - 112další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Roupec, Jakub
3 Roupec, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.