Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuka hry na barokní traverso ve 21. století ve srovnání s metodikou J.J.Quantze
Roubalová, Michala ; Semerádová, Jana (vedoucí práce) ; Braná, Julie (oponent)
Výuka barokního traversa ve 21. století ve srovnání s metodikou J.J.Quantze Hlavní náplní této bakalářské práce je srovnání současné výuky barokní příčné flétny s metodikou Johannna Joachima Quantze, prostřednictvím konzultace s několika předními interprety a pedagogy, kteří vyučují hře tento nástroj (Barthold Kuijken - Royal Conservatory v Brusselu, Royal Conservatory v Haagu, Linde Brunmayr-Tutz - Staatliche Hochschule für Alte Musik - Trossingen, Jed Wentz - Conservatory of Music v Amsterdamu, Jana Semerádová - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta a Collegium marianum - Týnská vyšší odborná škola). Konkrétně se pak budu zabývat problematikou tvoření nátisku, nasazení, artikulace, držení flétny, postoje při hře apod.
Antonio Ferradini - Stabat Mater
Roubalová, Michala ; Niubo, Marc (vedoucí práce) ; Mikulášová, Ludmila (oponent)
Předkládaná práce je věnována kompozici Stabat mater italského skladatele a kapelníka Antonia Ferradiniho (1718/19-1779). Práce hodnotí dosavadní stav bádání k osobnosti Ferradiniho a vyhodnocuje dochovanné prameny. Základem je revize biografie dle dobových ohlasů na zmiňovné dílo. Dále práce zhodnocuje situaci hudebního provozu se zřetelem k oratorní tradici a zejména křižovnickému kůru. Pro analýzu kompozičního stylu byla použita komparativní metoda. Pro její vymezení bylo provedena rešerše vývoje zhudebňování sekvence Stabat mater v 18. století. Komparace vybraných skladeb je založena na následujících aspektech: užité tóniny, obsazení, rétorické fugury, práce s textem.
Výuka hry na barokní traverso ve 21. století ve srovnání s metodikou J.J.Quantze
Roubalová, Michala ; Semerádová, Jana (vedoucí práce) ; Braná, Julie (oponent)
Výuka barokního traversa ve 21. století ve srovnání s metodikou J.J.Quantze Hlavní náplní této bakalářské práce je srovnání současné výuky barokní příčné flétny s metodikou Johannna Joachima Quantze, prostřednictvím konzultace s několika předními interprety a pedagogy, kteří vyučují hře tento nástroj (Barthold Kuijken - Royal Conservatory v Brusselu, Royal Conservatory v Haagu, Linde Brunmayr-Tutz - Staatliche Hochschule für Alte Musik - Trossingen, Jed Wentz - Conservatory of Music v Amsterdamu, Jana Semerádová - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta a Collegium marianum - Týnská vyšší odborná škola). Konkrétně se pak budu zabývat problematikou tvoření nátisku, nasazení, artikulace, držení flétny, postoje při hře apod.

Viz též: podobná jména autorů
2 Roubalová, Marie
2 Roubalová, Markéta
3 Roubalová, Michaela
4 Roubalová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.