Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Damedis, s.r.o.
Richterová, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
1 Abstrakt Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii společnosti Damedis, s.r.o., která se zabývá prodejem tiskáren a spotřebního materiálu pro tiskárny. V teoretické části je představena společnost Damedis a definovány základní pojmy nástrojů marketingové strategie a analýz, které budou použity. Je představena současná marketingová komunikace společnosti Damedis. V praktické části byl vypracován dotazník zkoumající obecné povědomí o společnosti Damedis a zároveň také nákupní preference na trhu. Dále byla provedena analýza konkurence a situační analýzy pro společnost Damedis. Ze situačních analýz byla provedena PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza, jejichž výsledky byly využity pro návrh zlepšení marketingové strategie společnosti Damedis. Závěrem z provedených analýz bylo doporučení pro společnost Damedis pro zvážení změny názvu jejich privátní značky, aby byla pro konečné spotřebitele lépe zapamatovatelná a došlo k propojení jejího názvu s názvem společnosti. Dále bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení celkové marketingové komunikace, aby byl zvyšován brand awareness u spotřebitelů prodávaného sortimentu.

Viz též: podobná jména autorů
15 RICHTEROVÁ, Lenka
15 Richterová, Lenka
2 Richterová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.