Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Názory pedagogů na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školy
ROTHOVÁ, Marie
Tato diplomová práce se zabývá názory pedagogů na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školy. Cílem práce je zjistit a analyzovat názory určitého vybraného vzorku pedagogů na tuto problematiku. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní kapitoly jsou věnovány problematice pojetí hry různých autorů a autorit, místu hry předškolního dítěte v prostředí mateřské školy a také samostatné problematice soutěživé hry. Hlavní částí práce je pak analýza a zhodnocení provedeného výzkumného šetření. Podstatou empirické části je kvalitativní výzkum. Metodou získávání dat je polostrukturovaný rozhovor, prostřednictvím kterého jsou pedagogové působící na terciárním stupni vzdělávání dotazováni na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školy.
Realita povolání předškolního pedagoga
ROTHOVÁ, Marie
Bakalářská práce se zabývá problematikou povolání začínajícího pedagoga. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřená na definování pojmu začínající učitel, na legislativní požadavky, které jsou kladeny pro výkon povolání učitel/ka MŠ a na podporu, která je ze strany zákona začínajícím učitelům poskytnuta. V práci jsou dále uvedeny názory odborníků k problematice povolání učitele. V praktické části jsou prezentovány výsledky z kvalitativního výzkumu, prostřednictvím kterého bylo zjišťováno, jaké jsou současné pohledy začínajících učitelů na realitu jejich povolání. Z rozhovorů následně vyplývají problémy, se kterými se pedagogové potýkají a naopak činnosti, v kterých jsou si jistí a disponují jimi. Je zde možnost srovnání představ a reality, se kterou začínající učitelé do svého prvního zaměstnání nastupovali.

Viz též: podobná jména autorů
8 Rothová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.