Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  předchozí11 - 11  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením konkrétních modelových kampaní a jejich následovného porovnání z pohledu atributů, jakými je cena realizace kampaně, časová náročnost realizace jednotlivých kampaní či počtu potenciálních zákazníků získaných těmito metodami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   předchozí11 - 11  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.