Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Body image and it’s use in marketing communication on social media
Poláková, Adriana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Krupiková, Michaela (oponent)
V dnešní době je na lidi vyvíjen tlak, aby za všech okolností vypadaly dokonale. Z reklam, médií a čím dál intenzivněji i ze sociálních sítí je předkládán ideální body image, prototyp krásy, za kterým se žene stále více lidí. Hlavním cílem této práce je zjistit dopad vnímání body image na nákupní rozhodování spotřebitelů. Zaměření této práce je na mladou generaci, na kterou ve velmi velké míře, nejen v rámci socializace, působí moderní technologie. Proto je vedlejším cílem práce i potvrdit vliv sociálních sítí na vnímání ideálu krásy, a jeho prezentaci modelkami a celebritami v reklamních kampaních. V teoretické části je základní seznámení s marketingovou komunikací, pod kterou spadají i sociální sítě. Také je přiblížen pojem body image a spotřební chování. V praktické části je výzkum prováděný kvantitativně pomocí sekundárního a primárního výzkumu. Kvalitativní výzkum je zpracován přes interview.

Viz též: podobná jména autorů
4 POLÁKOVÁ, Andrea
1 Poláková, Alena
2 Poláková, Alexandra
4 Poláková, Alžběta
4 Poláková, Andrea
1 Poláková, Andrea Bc.
2 Poláková, Aneta
7 Poláková, Anna
4 Poláková, Annamária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.