Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun
Podlaha, Rostislav ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun" je v konečné podobě důležitým zdrojem informací pro sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty v závislosti na jejich očekávání. Získané názory, připomínky a návrhy respondentů na poskytované služby, byly použity ke zhodnocení stavu sportovní organizace. Na základě zhodnocení stavu byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků na dané téma. Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založená na metodě dotazníkového šetření. Výsledky otázek z dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl vyhodnocen stav a provoz organizace Při získání informací o provozu sportcentra TJ Lokomotiva Beroun byl proveden polostrukturovaný dotazník se zaměstnancem sportcentra. Výsledky: Marketingový výzkum je zdrojem informací, který ve sportcentru doposud nebyl, a proto vedení sportcentra nemělo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých zákazníků Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum

Viz též: podobná jména autorů
1 PODLAHA, Radmil
2 PODLAHA, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.