Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalitativní a kvantitativní výzkum činnostních struktur hráče fotbalu elitní výkonnosti
Plašil, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Kvalitativní a kvantitativní výzkum činnostních struktur hráče fotbalu elitní výkonnosti Cíl práce: Stanovit požadavky na hráčskou funkci krajního obránce u hráčů elitní výkonnosti a aplikování výsledků do tréninkové praxe. Metoda: Výzkum byl proveden metodou nepřímého pozorování pomocí videozáznamů vybraných utkání MS 2006 v Německu. Analyzováni byli tři krajní obránci z mužstev, která tvoří světovou špičku. Každý hráč byl analyzován ve dvou zápasech. Šetření bylo provedeno cestou kvalitativní a kvantitativní analýzy. Výsledky: Získané výsledky byly použity při hledání vývojových trendů ve hře krajních obránců elitní výkonnosti a hlavně jako podklady pro tréninkový proces. Klíčová slova: fotbal, herní výkon, kvantitativní analýza, kvalitativní analýza
Kvalitativní a kvantitativní výzkum činnostních struktur hráče fotbalu elitní výkonnosti
Plašil, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Kvalitativní a kvantitativní výzkum činnostních struktur hráče fotbalu elitní výkonnosti Cíl práce: Stanovit požadavky na hráčskou funkci krajního obránce u hráčů elitní výkonnosti a aplikování výsledků do tréninkové praxe. Metoda: Výzkum byl proveden metodou nepřímého pozorování pomocí videozáznamů vybraných utkání MS 2006 v Německu. Analyzováni byli tři krajní obránci z mužstev, která tvoří světovou špičku. Každý hráč byl analyzován ve dvou zápasech. Šetření bylo provedeno cestou kvalitativní a kvantitativní analýzy. Výsledky: Získané výsledky byly použity při hledání vývojových trendů ve hře krajních obránců elitní výkonnosti a hlavně jako podklady pro tréninkový proces. Klíčová slova: fotbal, herní výkon, kvantitativní analýza, kvalitativní analýza
Operacionalizace pojmu šikana dětmi ze základních a středních škol
PLAŠIL, Jan
Bakalářská práce se věnuje operacionalizaci pojmu šikana dětmi ze základních a středních škol. Teoretická část se věnuje definici šikany, trojrozměrnému pohledu na šikanování, aktérům šikany, vývojovému hledisku, příčinám a následkům šikany a popisu "léčby" šikany. V praktické části je realizován výzkum na dvou školách, jedné základní (n = 88) a jedné střední škole (n = 84). Za pomoci smíšeného výzkumného designu je provedeno dotazníkové šetření a následné skupinové diskuse, jejichž cílem je zjistit, jak žáci základních a středních škol vnímají pojem šikana a jak by ho sami definovali. Výzkum se opírá o tři hlavní hlediska šikany a to: šikanování jako nemocné chování, šikanování jako závislost a šikanování jako porucha vztahů ve skupině. Výsledky potvrzují dobrou orientaci žáků v behaviorálních projevech šikany, ze strany všech jejích účastníků. Dále poukazují na složitost vztahů mezi agresorem a obětí, které se mohou jevit jako kamarádské, ale v praxi jde spíše o "falešné kamarádství", které je od skutečného těžko rozeznatelné. Výzkum ukazuje pozitivní postoj žáků k řešení šikany, jakožto problému, týkajícího se celého třídního kolektivu.

Viz též: podobná jména autorů
4 PLAŠIL, Jan
1 PLÁŠIL, Jaroslav
5 Plašil, Jakub
5 Plášil, Jakub
4 Plášil, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.