Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podniková kultura a role vzdělávání v řízení podniku
PULKRÁBKOVÁ, Mirka
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat podnikovou kulturu a systém vzdělávání v ČSOB, a. s., Příbram a popsat vliv tohoto vzdělávacího systému na organizaci. Pro dosažení zmíněného cíle byly při analýze využity čtyři výzkumné metody: pozorování, dotazníková šetření, komparace a rozhovory. V současné době častých změn je vzdělávání zaměstnanců velmi důležitým faktorem zajišťujícím úspěšnost podniků. Investování do vzdělávání zaměstnanců je předpokladem pro dobrou konkurenceschopnost. Existuje mnoho způsobů a metod vzdělávání pro každý jednotlivý podnik. Možnost rozvoje může zvyšovat spokojenost, motivaci a loajálnost zaměstnanců k podniku. Pro stabilitu podniku je velmi důležitá podniková kultura podporující rozvoj znalostí dovedností a lidského potenciálu. Po analýze podnikové kultury a systému vzdělávání v ČSOB, a. s., Příbram, byla provedena syntéza zobecněných poznatků a byla navržena opatření pro praxi.
Podniková kultura a její role v řízení lidských zdrojů
PULKRÁBKOVÁ, Mirka
Hlavním cílem této bakalářské práce je specifikovat faktory podnikové kultury společnosti Kostal ČR, s.r.o. a určit jaký vliv má daná podniková kultura na řízení lidských zdrojů. Pro analýzu podnikového prostředí byly použity tři výzkumné metody: pozorování, analýza podnikových dokumentů a dotazník VSM 94. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 100 zaměstnanců. Získaná data byla vyhodnocena zvlášť pro pracovníky z oddělení výroby a zvlášť pro technicko-hospodářské pracovníky (THP). Výzkumným záměrem bylo porovnat tyto dvě pracovní skupiny a zjistit zda je podniková kultura ve společnosti jednotná a je sdílena všemi zaměstnanci. Každá společnost určitou podnikovou kulturu má. Tvoří ji způsoby chování, jednání, oblékání, architektura, sdílené názory a postoje. Kultura podniku vytváří vztah zaměstnanců k firmě, jejich loajalitu a celkovou image firmy. Neprojevuje se pouze uvnitř podniku, ale také charakterizuje firmu vnějšímu okolí v podobě typických firemních znaků, výroků, hesel, pověsti atd. Podniková kultura ovlivňuje úspěšný chod firmy a dosahování stanovených cílů. Je důležité, aby v rámci dané podnikové kultury byla vytvořena podniková strategie, která určí jasný směr firmy a pomocí podnikové kultury byla tato strategie ?předána? všem zaměstnancům. Pro úspěšnost každého podniku je důležité, aby se management společnosti těmto velkým tématům - ?řízení lidských zdrojů? a ?podniková kultura?, intenzivně věnoval.

Viz též: podobná jména autorů
3 Pulkrábková, Markéta
5 Pulkrábková, Martina
3 Půlkrábková, Markéta
5 Půlkrábková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.