Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  předchozí11 - 11  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu
PROKOPOVÁ, Kateřina
Ve své diplomové práci jsem se zabývala využitím klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu, přičemž jsem se zaměřila na oblast poskytování mobilních služeb. Cílem mé práce bylo pomocí progresivní metodologie CART (klasifikační a regresní stromy) identifikovat důležité faktory ovlivňující chování zákazníka. Na základě dotazníkového šetření jsem dospěla k závěrům, že zákazníci jsou při výběru mobilního operátora ovlivněni jejich čistým měsíčním příjmem, věkem, povoláním, službami, které nejvíce využívají a tím, zda využívají mobilního operátora pro osobní či firemní účely.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   předchozí11 - 11  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 PROKOPOVÁ, Klára
1 Prokopová, Kamila
9 Prokopová, Kateřina
4 Prokopová, Klára
2 Prokopová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.