Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu na 2. stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií
PELIKÁN, Aleš
Hlavním cílem této práce je zjistit kritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu. Práce definuje kritická místa na základě kritérií, která vymezují kvalitu výuky. V práci definujeme postavení socio-ekonomického zeměpisu v RVP a ŠVP. Dále práce ukotvuje konkrétní socio-ekonomická témata do ročníků ZŠ a nižších stupňů víceletých gymnázií. Toto učivo odpovídá 6. a 9. ročníku ZŠ a odpovídajícím ročníkům víceletých gymnázií. Na základě výsledků dotazníkového šetření se ukázala kritická místa a jejich možné příčiny. Dotazník byl položen jak učitelům, tak žákům. Možné příčiny kritických míst autor popíše a rozebere v kontextu vyučovacích hodin. Na základě těchto zjištění autor navrhne vhodné didaktické kazuistiky včetně výukových forem a organizačních metod na odstranění zjištěných kritických míst. Navrhované kazuistiky mohou sloužit jako podklad pro výuku socio-ekonomického zeměpisu.
Analýza sportovní aktivity a kvality života studentů PF JU
PELIKÁN, Aleš
Cílem této práce bylo zjistit, jaký vztah ke sportovní aktivitě mají studenti PF JU a jak tento vztah ovlivňuje kvalitu jejich života. Cílovým souborem byla skupina náhodně vybraných studentů ve věku od 19 do 25 let. Průměrný věk respondentů byl 21 let. Šetření probíhalo pomocí standardizovaného dotazníku. Ptali jsme se na úroveň jejich sportovní aktivity, její frekvenci vykonávání a na to, kdo je ke sportu přivedl. V druhé části dotazníku jsme se dotazovali na spokojenost s jejich kvalitou života, s jejich vzděláním, vztahy v rodině či mezi vrstevníky. Šetření se účastnilo 201 studentů PF JU. Z výsledků vyplynulo, že je pro studenty zdraví na prvním místě, ale volný čas ke sportu tak často nevyužívají a že s kvalitou svého života většinou spokojeni nejsou, byť mají v životě spoustu možností.

Viz též: podobná jména autorů
4 Pelikán, Adam
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.