Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti identifikace tuků a metody detekce jejich záměny
Nečasová, Markéta
Ve své bakalářské práci se zabývám možnostmi identifikace tuků a metodami detekce jejich záměny. V první části obecně popisuji tuky z chemického hlediska a jejich potravinářské i nepotravinářské využití. Dále pak rozdělení tuků na jednotlivé skupiny a zmiňuji i některé fyzikální vlastnosti tuků. Ve druhé části popisuji některé vybrané metody, které jsou využitelné v této problematice a lze těmito metodami tuky v potravinách snadno detekovat a rozpoznat od sebe. V poslední části bakalářské práce se věnuji několika vybraným druhům olejnin, které charakterizuji.
Znalosti žáků druhého stupně vybrané základní školy v předlékařské první pomoci
Nečasová, Markéta ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Váchová, Alena (oponent)
Cílem této práce je zjistit znalosti žáků druhého stupně vybrané základní školy v předlékařské první pomoci. V její teoretické části je popsána charakteristika a typy předlékařské první pomoci. Dále pak popis postupů předlékařské první pomoci ve vybraných situacích. V praktické části se práce věnuje zjištění znalostí žáků druhého stupně vybrané základní školy v předlékařské první pomoci. K řešení bylo použito dotazníku, který byl předložen žákům šestého a devátého ročníku vybrané základní školy. Dotazníkem se zjišťovaly teoretické znalosti, znalosti při řešení konkrétních situací a způsob získávání znalostí v předlékařské první pomoci. Vyhodnocením dotazníků se zjistilo, že žáci vybrané ZŠ v 70 % správně odpoví a řeší situace v předlékařské první pomoci, procento správných odpovědí roste s ročníkem a také, že žáci mají vyšší znalosti v řešení konkrétních situací. Také, že výrazný podíl na získávání znalostí v předlékařské první pomoci žáků má škola. Porovnáním způsobu zařazení předlékařské první pomoci do výuky žáků šestého a devátého ročníku vybrané základní školy a výsledků zjištění v dotazníku, vede ke zjištění pozitivního vlivu aktivního způsobu získávání znalostí žáků. Výsledky této práce ukazují na důležitost zařazení předlékařské první pomoci do výuky a popularizaci tohoto tématu na základní...
Metody dramatické výchovy jako cesta k rozvoji dětského čtenářství
Nečasová, Markéta ; Provazník, Jaroslav (vedoucí práce) ; Machková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahy mezi čtenářstvím a dramatickou výchovou.V úvodních kapitolách se dotkne některých aspektů problematiky čtenářství se zřetelem na čtenářství dětské. Následující část je věnována analýze způsobů, kterými může dramatická výchova rozvíjet čtenářství u dětí. Další kapitoly popisují a hodnotí projekt pro děti ze čtvrtého ročníku základní školy, který usiloval o podporu dětského čtenářství metodami dramatické výchovy. Na základě studia teorie čtenářství i na základě praktické zkušenosti s projektem autorka vyvozuje, že dramatická výchova je vhodným nástrojem, který může u dětí posílit čtenářskou kompetenci i motivaci ke čtení.

Viz též: podobná jména autorů
1 NEČASOVÁ, Michala
2 Nečasová, Marie
1 Nečasová, Martina
1 Nečasová, Michaela
5 Nečasová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.