Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Compound Words in ad Text of the Magazine (in the age of 70 years and after 2000)
NEUBAUEROVÁ, Erika
Předkládaná práce se zabývá problematikou francouzských složených slov v reklamních textech, a to v období sedmdesátých let a po roce 2000. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části popisujeme funkci jazyka v reklamě, úrovně jazyka, teorie reklamní komunikace. Dále jsme definovali hlavní části společenských titulů a složená slova.V druhé části navazujeme analýzou lexémů excerpovaných z časopisu Elle, pro obě určená období a zároveň bereme v úvahu reklamní motivaci pro různé typy složenin.

Viz též: podobná jména autorů
2 Neubauerová, Ester
6 Neubauerová, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.